Whatsapp Destek Hattı Numarası ?
+90 530 933 42 44
İade & Değişim Süreci Kaç Gündür?
İade edilecek ürün tarafımıza ulaştıktan 14 iş günü içerisinde iadesi gerçekleşir.
İade & Değişim Ücretli midir?
Sitemiz üzerinden verilen siparişlerde ,siparişinizin elinize geçtiği andan itibaren 14 gün içinde ürün yada ürünlerin tekrar satılabilirliğine zarar gelmemiş olmak koşulu ile iade ve değişim hakkınız saklıdır. Değişim ve iade için dilerseniz Aras Kargo 2420654551115 hizmet numarası ile anlaşmalı şekilde gönderdiğiniz takdirde alınacak iade tutarından 50 ₺ düşülüp, tarafınıza ödenecektir. Veya müşteri dilediği kargo ile tarafımıza gönderebilir kargo müşteriye ait olur. Tarafımıza ulaştıktan sonra 14 gün içerisinde iade tutarı ödeme yaptığınız kanala tarafınıza ödenir. Sizlere gönderilen faturanın üzerine önce sebebini sonra nasıl bir değişim & iade istediğinizde dair ürün model, renk ve beden belirtildiğinde gerekli işlemler yapılır.
Yurt dışı gönderileri bu ücretlendirmeye dahil değildir, gönderi ücreti sitare.com.tr tarafına ait değildir.
Hangi Ürün/Ürünler İade & Değişim Kapsamına Girmez?
Etiketi koparılmış yada hızlı tahrip olan ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.
Hangi Ürün/Ürünler İade & Değişim Kapsamına Girer?
Kargoda yada herhangi bir aşamada zarar görmüş kusurlu ürünler, baştan defolu olan ürünler, istenilen renk ve bedende gelmemiş ürünler acil iade kapsamına girmektedir. Gelen ürün beğenilmediği ve kullanılmadığı(etiketi koparılmamış) durumda iade & değişim kapsamına girmektedir.
İade & Değişim Süreci Nasıl Başlatılır?
İade & değişim yapmak istediğiniz ürünlerin yer aldığı siparişi, Hesabım > İade Taleplerim bölümünü tıklayınız. Karşınıza gelen form aracılığıyla istediğiniz ürünü iade & değişim olarak gönderebilirsiniz. Eğer "İade Talebi Oluştur" butonunu siparişlerim bölümünde göremiyorsanız, iade & değişim süreci sona ermiş demektir. Bir siparişte bir defa iade&değişim yapılmaktadır.
İnternet Sitesinden İade & Değişim Talebi Oluşturdum, Şimdi Ne Yapmam Gerekiyor?
İade & Değişim talebiyle sitare.com.tr'a gönderdiğiniz ürünlerinizi, siparişinizin elinize geçtiği andan itibaren 14 gün içinde ürün yada ürünlerin tekrar satılabilirliğine zarar gelmemiş olmak koşulu ile iade ve değişim hakkınız saklıdır. Değişim ve iade için dilerseniz Aras Kargo 2420654551115 hizmet numarası ile anlaşmalı şekilde gönderdiğiniz takdirde alınacak iade tutarından 50 ₺ düşülüp, tarafınıza ödenecektir. Veya müşteri dilediği kargo ile tarafımıza gönderebilir kargo müşteriye ait olur. Tarafımıza ulaştıktan sonra 14 gün içerisinde iade tutarı ödeme yaptığınız kanala tarafınıza ödenir. Sizlere gönderilen faturanın üzerine önce sebebini sonra nasıl bir değişim & iade istediğinizde dair ürün model, renk ve beden belirtildiğinde gerekli işlemler yapılır.
Resmi Firma Adı ve Adresi Nedir?
Firma Adı: SİTARE MAĞAZACILIK VE E TİCARET LTD.ŞTİ.'dir.
Adres: Ehlibeyt Mh. Tekstilciler Cad. No:15/A PK : 06520 Balgat / Çankaya / ANKARA
Ürünlerimi Başka Kargo Firmaları İle Gönderebilir miyim?
Değişim ve İade için gönderilen gönderilerin kargo ücreti göndericiye aittir.
Ürünleri Yurt İçi Kargo İle Gönderdim Şimdi Ne Olacak?
İade & Değişim işlemlerinin başlatılabilmesi için, öncelikle göndermiş olduğunuz ürünlerin bizlere ulaşması gerekmektedir. Değişim talebi durumunda size gönderilen faturanın üzerine nasıl bir değişim istediğinizde dair ürün model, renk ve beden belirtirseniz gerekli değişim yapılır. Para iadesi istemişseniz gönderdiğiniz IBAN numarasına para iadesi yapılacaktır. Tüm bu süreçleri iade taleplerim bölümünden takip edebilirsiniz. Ayrıca kapıda ödeme ve kargo bedelleri gibi ürün dışı tutar iadeleri yapılmamaktadır.
Kapıda Ödeme İle Verilen Siparişlerinin Para İadesi Nasıl Yapılır?
İade talebi oluştururken, vermiş olduğunuz IBAN numarasına tanımlı olan kartınıza 15 iş gün içinde iade işlemi gerçekleştirilir. Vermiş olduğunuz bilgiler yanlış ise para banka tarafından sitare.com.tr’a iade edilir ve bu gecikmeden sitare.com.tr sorumlu değildir, daha sonra doğru bilgileri tarafımıza bildirdiği sürece aynı işlem tekrar yapılır. Bankanıza bağlı olarak, iadenizi kredi kartınızda yada banka kartınızda görmeniz, bir kaç gün sürebilir. Bu süreç tamamen bankanıza bağlıdır ve sitare.com.tr’un bankanıza müdahale etme hakkı yoktur.
Kredi Kartı İle Verilen Siparişlerinin Para İadesi Nasıl Yapılır?
Siparişinizi oluştururken kullanmış olduğunuz kredi kartı yada banka kartına iade yapılır. Eğer iade esnasında sistemsel bir sorun yaşanırsa; iade talebi oluştururken, vermiş olduğunuz IBAN numarasına tanımlı olan kartınıza 15 iş günü içinde iade işlemi gerçekleştirilir. Vermiş olduğunuz bilgiler yanlış ise para banka tarafından sitare.com.tr’a iade edilir ve bu gecikmeden sitare.com.tr sorumlu değildir, daha sonra doğru bilgileri tarafımıza bildirdiği sürece aynı işlem tekrar yapılır. Bankanıza bağlı olarak, iadenizi kredi kartınızda yada banka kartınızda görmeniz, bir kaç gün sürebilir. Bu süreç tamamen bankanıza bağlıdır ve sitare.com.tr’un bankanıza müdahale etme hakkı yoktur.
İade Edilen Ürünün/Ürünlerin Geri Ödemesi Ne Zaman Yapılır?
Ürünler bize ulaştıktan sonra, ürünün iade şartlarına uygunluğu kontrol edildikten sonra sitare.com.tr tarafından kredi kartınıza yada vermiş olduğunuz banka kartına 15 iş gün içinde iade işlemi gerçekleştirilir. Bankanıza bağlı olarak, iadenizi kredi kartınızda yada banka kartınızda görmeniz, bir kaç gün sürebilir. Bu süreç tamamen bankanıza bağlıdır ve sitare.com.tr’un bankanıza müdahale etme hakkı yoktur.
Taksitli Alışverişlerde Tutar İadesi Neden Taksitli Yapılır?
Taksitli olarak satın almış olduğunuz ürüne ait bedelin, tamamı kredi kartınıza iade edilmekte ancak bankanız tarafından iadenin kredi kartınıza geri ödemesi, taksitli olarak yapılmaktadır.
Saygılarımızla,
SİTARE MAĞAZACILIK VE E TİCARET LTD.ŞTİ.